zondag, september 09, 2007

Marielle is 36 kilo afgevallen

k zag dat de laatste keer dat ik een bericht achterliet in november vorig jaar was. De stand van zaken op het moment is verbijsterend. Inmiddels ben ik totaal 36 kilo kwijt geraakt met EGA. Enthousiast, jazeker, EGA is mijn leef een eetpatroon geworden. Ik ben een vernieuwde Marielle geworden en ben zo blij dat ik de stap gezet heb om hier aan te beginnen dat ik het natuurlijk echt iedereen aan kan raden. Het maakt niet uit wat je doet als je het maar met bezieling doet. Voor mij is dat dus EGA.
Nog steeds blijf ik afvallen en ben ik nog niet bij mijn eindresultaat. Maar dat komt wel. Dat vertrouwen heb ik nu. Na de vakantie periode leek het me moeilijk om de draad weer op te pakken maar het is niet moeilijk. Ik genoot ervan om na de vakantie weer " normaal" ega te eten. Ik had het gemist op vakantie.
Karin, ikwil jou in ieder geval bedanken voor je overtuiging.
Gr Marielle

cursist van EGA leidster Karin van berkel.
Karin heeft diverse groepen in het Brabantse land