maandag, december 11, 2006

Stralend zonnetje tijdens de winterfair


Geen sneeuw geen winterse sfeer, maar wel een stralende zon, terwijl we de dag ervoor storm en aan een stuk door regen hebben gehad, dat noem ik boffen.

Wij hadden een mooie stand met 2 prachtige manden gevuld met groente en fruit, dat had Urtica de Vijfsprong zo mooi voor mij gemaakt. Kijk ook op de site www.urticadevijfsprong.nl.

Dat prachtige bloemstuk van " de Vordense Tuin" wat je ziet heeft Monique gemaakt voor onze stand. Monique geeft bij elke 5 kilo dat de EGA cursist is afgevallen een mooie roos.

Daaronder 'n laptop en daar liep continue een EGA-presentatie.

't Olde Lettink heeft de Winterfair heel goed georganiseerd. Dat is het restaurant waar ook EGA op de kaart staat. Het was gezellig druk, ik had s' morgens hulp van Reinie, en s' middags van Eleonora, en niemand kan zo goed als onze kleinzoon Daan de mensen onze EGA-jam laten proeven. Natuurlijk ook veel EGA cursisten begroet, en e.v. nieuwe cursisten gesproken, er was veel interesse voor onze gezellige stand. Gonnie stond naast mij met haar muziekproject, met ook EGA artikelen onder de tafel mocht ik wat te kort komen. De sfeer van de standhouders onder elkaar was ook helemaal TOP. Alles bij elkaar "het was een positieve en gezellige dag".