dinsdag, november 23, 2010

Ik ben dol op appeltaart


Ik ben dol op appeltaart
En op letters van chocola
Ik lust wel twee borden macaroni
En dan ook nog een toetje na
Een pizza of shoarma gaat er ook wel in
O, wat heb ik het naar mijn zin
Wat dacht je van een boterham met dik pindakaas
Of van die heerlijke gevulde speculaas
En ook nog tussen mijn eten door
Lust ik wel chips, snoep of drop
Maar vanmorgen keek ik in de spiegel
En leek ik wel een opblaaspop
Ik schrok me gek
En wreef me ogen nog eens uit
Toen keek ik weer
Maar het hielp geen fluit
Mijn wangen waren boller, mijn kont te dik
Toen dacht ik bij mezelf
Afvallen...dat wil ik!!!
Dus nu stop ik niets meer in mijn mond
Eet alleen nog maar gezond
Geen marsjes meer, geen slagroomsoesjes of patat
De knop is om, ik ben het zat
In de kliko met die Engelse drop
Ik ga voor maatje barbiepop
Ik wil een middel en slanke benen
Of zit mollig zijn in mijn genen
Ik wil billen, mooi en rond
En niet zoals nu…die dikke kont
Ik wil geen figuur dat is MEGA

Dus vanaf nu de eetwijze van EGA


EGA cursusplaatsen klik hier

Gedicht komt van deze site ik heb hem iets aangepast.