maandag, augustus 29, 2011

Jeanine


Hoi allemaal.

Ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Jeanine Schutte-Melissen. Ik ben getrouwd en moeder van 2 lieve meiden van 8 en 10 jaar.
Ik ben eerder nooit dik geweest, maar dan ga je voor het eerst op jezelf wonen en ja dan ga je toch anders toch ongezonder eten.

Dus toen kwamen de kilo’s er langzaam bij op, na de bevalling van onze 2 kinderen kon ik het er maar niet af krijgen.
Op een gegeven moment kwamen ze er achter, ik heb 1 verschrompelde en 1 goed werkende nier.
Toen werd geadviseerd dat ik moest afvallen, maar ik zat nog niet goed in mijn vel en vond het wel goed zo.
Omdat ik ook nog lipoedeem in de benen hebt (lymfvaten werken niet optimaal ) werd het dus hoog tijd dat ik er wat aan ging doen! Want dit kon zo niet langer.
Op een gegeven moment las ik over de EGA en dacht dit moet ik gaan doen, en zo kwam ik in contact met Paula van de EGA uit Wichmond, en had ik maandag 31 januari 2011 telefonisch contact met haar. Ik kon gelijk die avond al komen. s’ Avonds werd ik als laatste gewogen en ik schrok gewoon hoe zwaar ik was, 104,00 kg.
Nu ruim 8 maanden later weeg ik 78 kg, nu nog 3 kg en dan weeg ik weer hetzelfde als 10 jaar geleden. Het gaat zo goed dat ik toch nog stiekem doorga.
Nu ik aan het afvallen ben is het ook een stuk beter met mijn lipoedeem en de benen zijn zelfs minder dik.
Nou ik ben zeer tevreden, en volgens de EGA eetwijzer eten is erg lekker en je hoeft echt geen honger te hebben want je eet genoeg.

Groetjes Jeanine